Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ


Οι ώρες κυλούν, οι μέρες περνούν, ο χρόνος τρέχει. Εγώ έχω χάσει την αίσθηση του χρόνου και του τόπου. Η σκέψη σου με συντροφεύει, το χαμόγελο σου με αναζωογωνεί, το χάδι σου με ηρεμεί και το φιλί σου με ταξιδεύει σε χώρους και τόπους μαγικούς.

 Η δύναμη του έρωτα παραμένει αναλλοίωτη.

Κλείνω τα μάτια μου και η μορφή σου με πλησιάζει. Η μαγεία ξεχύνεται άπλετη. Η λαχτάρα της ενώσεως είναι διάχυτη.

Απλώνω το χέρι μου να χαιδέψω το πρόσωπο σου. Η μορφή σου χάνεται και παραμένει η γλυκόπικρη γεύση της μοναξιάς.

Τα βήματα μου με οδηγούν στο κύμα. Εκεί αισθάνομαι την παρουσία σου έντονα.

Φυσάει το αεράκι και μυρίζω το άρωμα σου. Ο ήλιος φέγγει και βλέπω το χαμόγελο σου. Τα κύμματα χαιδεύουν απαλά την γη και εγώ ακούω την γλυκιά φωνή σου, που μου ψιθυρίζει λόγια καρδιάς.

Η ένωση των ψυχών ολοκληρώθηκε.

Και ο αγέρας μου κλέβει τα αισθήματα για να σου τα φέρει και να σε συντροφεύουν εως την επόμενη φορά που θα βρεθούμε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου