Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Η ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ


Η σκέψη μου πλανάται στις όμορφες και ανεπανάλληπτες στιγμές που ζήσαμε. Στιγμές γλυκιές, στιγμές γεμάτες έρωτα και πάθος. Κάτω από το χαμηλό φως των κεριών που οι φλόγες τους με το παιχνιδιάρικο τρέμουλό τους, συντρόφευσαν και έγιναν μάρτυρες στο ατέλειωτο ταξίδι του έρωτα μας.

Η αίσθηση των χειλιών σου είναι ακόμα νωπή, το άγγιγμα σου το απαλό και η δύναμη των αισθήσεων ζωντανεύουν μόλις κλείσουν τα μάτια και αφεθεί το μυαλό μου ελεύθερο.

Η μορφή σου χαραγμένη στο βάθος της ψυχής μου και η νοσταλγία και το πάθος σιγοκαίουν και αναστατώνουν το είναι μου.

Με ένα γλυκό χαμόγελο  τα χείλη μου σου σιγοψιθυρίζουν. Μου λείπεις. Και ο άνεμος το παίρνει και σου το φέρνει να σου το εναπωθέσει στην σκέψη σου, χαρίζοντας στο πρόσωπο σου μια γλυκύτητα, ένα χαμόγελο και την ανάμνηση μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου