Τρίτη 24 Μαΐου 2011

ΜΙΑ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ


Η νύχτα άπλωσε το πέπλο της και σκέπασε την φύση. Οι φωνές και οι θορύβοι χάθηκαν.

Το φεγγάρι ρίχνει το αχνό φως του και τα άστρα τρεμοσβήνουν στον ουρανό.

Ξαπλωμένη στο κρεβάτι, αφήνω την σκέψη μου να ταξιδέψει κοντά σου. Η ηρεμία της νύχτας με το παιχνιδιάρικο φως των αστεριών, είναι οι πιο καλοί μου σύμμαχοι να φέρω κοντά μου την γλυκιά σου μορφή.

Αισθάνομαι την ανάσα σου να μου χαιδεύει απαλά το πρόσωπο, τα χείλη σου να ακουμπάνε γλυκά τα δικά μου.

Στην λάμψη των ματιών σου βυθίζομαι και αισθάνομαι τις αισθήσεις μου να χάνοντε στην γλυκιά φυλακή των χεριών σου.

Η φωνή σου σαν γλυκιά μελωδία μου ψυθιρίζει τρυφερά τα λόγια της καρδιάς.

Και εγώ παραδομένη στην μαγεία της στιγμής, ανταποκρίνομαι στο αισθησιακό κάλεσμα των αισθήσεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου