Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

ΓΙΑ ΣΕΝΑ ............

Για σένα είμαι ακόμα εδώ..
μαθαίνω ν' αντέχω, να θυμάμαι να ξεχνώ
τους ζωγραφίζω όνειρα, αισθήματα και πάθη
το χρώμα των ονείρων μου μπλέκεται μες στα μάτια σου
κι αλλάζει όταν αλλάζεις προοπτικές το χρώμα των ονείρων μου κυλάει πάνω στο σώμα ...μου κυλάει πάνω στο σώμα σου
κρύβεται στην ανάσα σου, κάνει κύκλους γύρω από το είναι σου Αλλάζει, αλλάζει όψεις, αλλάζει μορφές
Μη φεύγεις, μη τρέχεις δε θέλω να απέχεις
τις δύσκολες ώρες μαζί μου να αντέχεις
Να ταξίδευα μες στα μάτια σου Δες πόσα χρώματα
ντύνω στα βράδυα σου..ακόμα εδώ μαθαίνω να αντέχω...
να θυμάμαι... να ξεχνώ Τις μέρες μου τώρα στις δίνω για δώρα
να ελπίζεις μέχρι που να φύγει η μπόρα
Θέλω να σου φωνάξω δυνατά
τις πιο μεγάλες μου στιγμές τις έζησα μαζί σου γιατί εσύ
μονάχα εσύ κατάργησες την μοναξιά μου
έδωσες χρώμα στα όνειρά μου
έγινες φλόγα που σιγοκαίει μες στα μάτια μου
για να βλέπω πάντοτε τον κόσμο φωτεινό
σ ' ένα παρόν θαμπό και σκοτεινό
αυτή είναι η αλήθεια μου, και υπάρχει
μόνο γιατί τη μοιράστηκα κάποτε μαζί σου ..
θέλω να σου φωνάξω δυνατά..
άκου τα λόγια μου είναι φωνές που σκίζουν την σιωπή σου
άκου την σκέψη μου και την ελάχιστη μου αναπνοή
άκου τον ήχο μου που σε τυλίγει κ ύστερα αφήνεται να υπάρχει
για να τον ακούς..... Εσύ........
Σ.Ρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου